WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO
Dodane przez blawat dnia 09. June 2019 16:00

W dniach 20-24 maja 2019 r. uczniowie klasy IVb, Va i klas VIa oraz VIb wzięli udział w wycieczce do Zakopanego. Prawie cały pierwszy dzień zajęła nam podróż, ale już wieczorem udaliśmy się na najbardziej znany zakopiański deptak - Krupówki.

Drugiego dnia wędrowaliśmy Doliną Kościeliską do Jaskini Mroźnej i Wąwozu Kraków. Wracając do pensjonatu przy okazji zwiedzaliśmy też Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach. Tego dnia wieczorem podziwialiśmy urok Zakopanego z Gubałówki. Zmęczeni z przyjemnością zjedliśmy kiełbaskę z grilla, którą trzeba było sobie upiec.

Trzeciego dnia pojechaliśmy w Pieniny. Niestety ze względu na duże opady deszczu nie udało się nam wejść na szczyt Trzy Korony. Wieczorem skorzystaliśmy z atrakcji Term Gorący Potok w Szaflarach.

Czwartego dnia pomimo opadów deszczu poszliśmy w góry trasą: Kuźnice - Schronisko Kalatówki - Droga nad Reglami - Dolina Białego - Wielka Krokiew.

W drodze powrotnej piątego już dnia korzystaliśmy z atrakcji Parku Rozrywki Energylandia w Zatorze.

W czasie naszych wojaży korzystaliśmy z autokaru firmy Robus z Karsina i sprawdzonego kierowcy p. Piotra Czapiewskiego z Osowa.

Organizatorzy: pp. Anna Muchowska, Aleksandra Ossowska oraz pp. Mariusz Ossowski, Henryk Szultka i Grzegorz Bławat.